F.A.Q.


Algemeen
     Wat zijn de voordelen van MrBully?
     Staan jullie Algemene Voorwaarden online?
     Bieden jullie een laagste prijs garantie?
     Ik zie geen logo van Thuiswinkel Waarborg, hoe zit dat?
     Kan ik een artikel retourneren?

Betaling
     Hoe kan ik betalen?
     Wat zijn de termijnen bij Koop op Afstand?
     Zijn er nog bijkomende kosten?
     Kan ik ook betalen na de levering?

Levering
     Hoe kan ik de producten ontvangen?
     Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
     Mijn pakketje is verzonden, en nu?
     Wordt een bestelling als pakket of in een enveloppe verzonden?
     Hoeveel bedragen de verzendkosten?
     Mijn land staat niet tussen de te kiezen landen, en nu?

Webshop
     Weten jullie wanneer een nieuwe reeks uitkomt?
     Moet ik een account aanmaken en inloggen?
     Houden jullie je aan de wetgeving omtrent cookies?
     Hoe werkt het zoeken op de website?
     Kan ik ook een review achterlaten?
     Heeft u een nieuwsbrief?
     Mijn wishlist is verdwenen?
     Is alles op voorraad?
     Hebben jullie nog meer?
     Is alles nieuw?
     Hoe werkt de Combinatiekorting?
     Hoe werken de cadeaubonnen/kortingsbonnen?
     Hoe werkt het met het cadeaupapier?

Producten
     Waarom zijn soms figuren van dezelfde reeks niet hetzelfde geprijsd?
     Kan ik eerdere Mattel WWE figuren nog nabestellen?
     Kan ik een pre-order voor Mattel WWE figuren plaatsen?
     Kan ik een pre-order voor WWE Replica Belts plaatsen?
     Waarom staat er Beschadigd bij een product?
     Wat voor accessoires zijn de losse WWE accessoires?
     Is de kleding echt van de WWE of namaak?



Wat zijn de voordelen van MrBully?

Meerdere optie's qua betalingsmogelijkheden:

  • Contant (in Lelystad).
  • iDeal.
  • BanContact / MisterCash.
  • Overschrijving.
  • PayPal.

Optimale leveringstermijn:
  • Omdat alles wat op de website staat op voorraad is, wordt Uw bestelling zeer snel na betaling verzonden.

Uitgebreidt assortiment:
  • Exclusief Geimporteerde items.
  • Exclusieve Collectable groepen.
  • Veel keuze per reeks.



Staan jullie Algemene Voorwaarden online?

Die kun je ten alle tijden
bekijken en downloaden.

Om dit te lezen heb je een PDF-Reader nodig. Wij adviseren de lichtgewicht en veilige Foxit Reader.



Bieden jullie een laagste prijs garantie?

In principe bieden wij geen laagste prijs garantie. Wij proberen wel concurrerende prijzen te hanteren. Mocht u een artikel ergens anders, in Nederland, onder vergelijkbare voorwaarden, vinden, dan kunnen we kijken of wij u hierin tegemoet kunnen komen. Neem hiervoor even met ons op. Vermeldt duidelijk om welk product het gaat, en de link naar de website met een lagere prijs.



Ik zie geen logo van Thuiswinkel Waarborg, hoe zit dat?

Dat klopt, wij zijn niet bij enige andere organisatie aangesloten, ook niet Thuiswinkel Waarborg, al voldoen we wel aan alle voorwaarden hiervoor. Wij hebben hier bewust voor gekozen, omdat de kosten voor het aansluiten bij deze organisaties nogal hoog zijn. Dit zou betekenen dat, door een simpel logo op de website, we alle prijzen zouden moeten verhogen. Zo hoog zijn namelijk de kosten voor deze organisaties.

Maar zoals gezegd voldoen wij eigenlijk wel aan alle voorwaarden. Zo kunt u alle informatie die u maar wilt, inclusief de Algemene Voorwaarden en alle adresgegevens, altijd online vinden. Wij houden ons aan alle wetgeving omtrent verkoop en verkoop-op-afstand en privacy, en betaald u in een volledig veilige omgeving via iDeal. Alle eventuele geschillen worden ook keurig afgehandeld.

Wij kunnen dan ook met en gerust hart zeggen dat u het internet mag afzoeken, en geen klachten over ons zult tegenkomen. De keuze om hiervoor geen logo op onze website te plaatsen, is simpelweg om het voor U goedkoop te houden.



Kan ik een artikel retourneren?

Als een artikel niet helemaal is zoals U had verwacht kunt U dit retourneren nadat U met ons contact heeft opgenomen. Stuur ons gewoon even een .
Vermeldt in Uw mail welk artikel U wilt retourneren, en vermeldt ook even de reden. Wij sturen U dan alle instructies voor het retourneren.
De retourbetaling vindt bij ons niet plaats binnen 14 dagen, of binnen 30 dagen. Als wij het artikel ontvangen in de onbeschadigde en ongeopende originele verpakking, dan regelen wij de retourbetaling binnen 24 uur.
Houdt er rekening mee dat de kosten voor de retourzending voor eigen rekening zijn. Als het artikel retour komt in ernstig beschadigde verpakking, of uit de originele verpakking zodat hij niet meer in de verpakking verkocht kan worden, het verlies in waarde ook van de aankoopwaarde af gaat.
Neem voordat U het artikel retour stuurt, altijd even via de mail contact met ons op.

Onze Algemene voorwaarden kunt U
bekijken en downloaden.
Om dit te lezen heb je een PDF-Reader nodig. Wij adviseren de lichtgewicht en veilige Foxit Reader.



Hoe kan ik betalen?

U kunt op de volgende manieren betalen:

  • Contant:
    Dit zal enkel geaccepteerd worden indien de bestelling op onze locatie wordt opgehaald. Pinnen is op onze lokatie niet mogelijk.
  • iDeal Direct:
    U kunt de bestelling meteen online betalen, wat de verzending zal versnellen. Dit is de snelste betaaloptie omdat wij binnen enkele minuten de bevestiging van de betaling ontvangen. iDeal is bij MrBully gratis.
  • BanContact / MisterCash:
    U kunt de bestelling meteen online betalen vanuit Belgie, wat de verzending zal versnellen. Dit is de snelste betaaloptie omdat wij binnen enkele minuten de bevestiging van de betaling ontvangen. De standaardkosten van BanContact / MisterCash nemen wij voor onze rekening. Helaas worden er ook variabele kosten berekend, die wij genoodzaakt zijn om door te berekenen. In dit geval is het 2% van het orderbedrag. BanContact / MisterCash is ook mogelijk middels een email-link. Hiervoor geldt nog een extra opslag van 15 cent.
  • DIRECTebanking / SofortBanking:
    U kunt de bestelling meteen online betalen vanuit Duitsland, wat de verzending zal versnellen. Dit is de snelste betaaloptie omdat wij binnen enkele minuten de bevestiging van de betaling ontvangen. De standaardkosten van DIRECTebanking / SofortBanking nemen wij voor onze rekening. Helaas worden er ook variabele kosten berekend, die wij genoodzaakt zijn om door te berekenen. In dit geval is het 2% van het orderbedrag. DIRECTebanking / SofortBanking is ook mogelijk middels een email-link. Hiervoor geldt nog een extra opslag van 15 cent.
  • iDeal via Email:
    U krijgt na Uw bestelling een rekening in de mail met een directe link naar iDeal. Hiermee hoeft U niet direct de betaling af te handelen, bijvoorbeeld als U niet de inloggegevens bij de hand geeft. Met de link die U in de mail ontvangt komt U direct bij iDeal terecht en kunt U een veilige betaling uitvoeren die direct aan ons wordt bevestigt. De verzending vindt plaats zodra de betaling is uitgevoerd, niet na het plaatsen van de bestelling of na verzending van de mail-link. De betalingstermijn bedraagt evengoed 10 werkdagen, waarna de order en mail rekening vervallen. Voor deze betaling wordt wel een deel van de kosten doorberekend, namelijk 15 cent. Deze optie is ook beschikbaar voor BanContact / MisterCash en DIRECTebanking / SofortBanking.
  • Overschrijving Vooraf:
    Betaling geschiedt binnen 10 werkdagen na bestelling. De bestelde artikelen worden na ontvangst van de betaling verzonden. De betaling kan gedaan worden aan bankrekeningnummer NL20INGB0001928505 (BIC/SWIFT: INGBNL2A) ten name van MrBully Inc te Lelystad. Dit is niet de snelste optie. Afhankelijk van land en welke bank U gebruikt, kan de betaling misschien dezelfde dag worden afgerondt, maar het kan ook zomaar 3 werkdagen duren. Maar dat geldt enkel voor betalingen via internet bankieren. Een betaling via een betalingsformulier kan een tot anderhalve week duren.
  • PayPal:
    Via de winkelwagen kunt u via PayPal betalen. Omdat er nogal wat kosten verbonden zijn aan betaling via PayPal, worden de exacte kosten hiervan wel in rekening gebracht. Voordat Uw de bestelling bevestigt, kunt u de berekende kosten zien. Deze betaling wordt wel meteen bevestigt aan ons door PayPal.
Vanwege de kosten en veiligheidsrisico's die verbonden zijn met andere betalingsmogelijkheden, zijn dit de enige mogelijkheden beschikbaar.

Voor internationale betalingen heeft u de volgende 2 codes mogelijk nodig:
IBAN: NL20INGB0001928505
BIC : INGBNL2A



Wat zijn de termijnen bij Koop op Afstand?

Er zijn 4 belangrijke termijnen wettelijk bepaald:

  • Betalingstermijn: de termijn waarbinnen de betaling voldaan moet zijn.
  • Bedenktijd/Zichttijd: De tijd waarin U als klant zich kunt bedenken over Uw aankoop.
  • Retourtermijn: De termijn waarbinnen U een te retourneren artikel moet retourneren nadat U ons heeft gemeldt het te willen retourneren.
  • Vergoedingstermijn: De termijn nadat het artikel retour is gekomen bij ons waarin U het aankoopbedrag terug dient te ontvangen.
De wettelijke termijn voor al deze periodes is vastgesteld op 14 kalenderdagen.



Zijn er nog bijkomende kosten?

Maar in 3 situaties komen er kosten bovenop uw aankoop bedrag:

  • Indien het artikel verzonden wordt, worden verzendkosten in rekening gebracht.
  • Als er betaald wordt via "iDEAl via Email", zijn hieraan extra kosten van 15 cent aan verbonden.
  • Als er betaald wordt via "PayPal", worden de kosten van PayPal in rekening gebracht.
  • Als er betaald wordt via "BanContact / MisterCash" of "DIRECTebanking / SofortBanking", "DIRECTebanking / SofortBanking via Email" en "BanContact / MisterCash via Email", worden de extra kosten in rekening gebracht.

De overige betalingsmogelijkheden zoals "Contant" en "iDEAL Direct" zijn gratis.

MrBully berekent ook geen verdere "Handlingkosten" of "Verpakkingskosten". De kosten voor verzending worden 1 op 1 in rekening gebracht en voor het verpakken van uw bestelling betaald u dus niets. Wij doen er alles aan om uw bestelling keurig en veilig in te pakken.



Kan ik ook betalen na de levering?

Kort gezegd, Nee. Er wordt niets verzonden voordat het betaald is, en bevestigd door onze bank, zonder uitzondering.

Door ons strikt aan dit beleid te houden, kunnen wij de kosten ook laag houden. Zouden wij bestellingen verzenden die achteraf niet betaald worden, dan worden ons kostenplaatsje veel hoger, en zouden de prijzen in de webshop ook gaan stijgen. En tot op heden kunnen wij nog steeds zeggen, iedereen heeft keurig ontvangen wat hij besteld en betaald heeft.



Hoe kan ik de producten ontvangen?

Wij hanteren 2 mogelijkheden voor levering: Afhalen en Verzenden

  • Afhalen
    • U kunt er voor kiezen om de bestelde artikelen op te halen op onze locatie op afspraak.
    • De bestelling dient in dit geval vooraf, of contant te worden betaald.
    • Pinnen is op onze lokatie niet mogelijk.
Let op! Wij kunnen geen garanties geven omtrent de levertijden. Wij geven hier via de website en de mails een indicatie van op, die meestal klopt. Echter, op het moment dat wij het pakket afgeven bij PostNL, hebben wij geen invloed meer hierop. De indicaties zijn wel betrouwbaar, maar nooit een garantie.
Van alle artikelen zijn de gewichten bekend in de webshop en hierdoor worden de verzendkosten automatisch berekend (indien U de juiste categorie verzending en land kiest). In de gewichten is enige marge ingebouwd om rekening te houden met de verpakking voor verzending.



Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

In principe verzenden wij alles als de betaling binnen is zo snel mogelijk. Echter is dit nooit te garanderen, omstandigheden kunnen voor vertragingen zorgen. Als de verzenddag een vakantie/feestdag is, verschuift de verzending naar de volgende werkdag. Bestellingen kunnen in het algemeen worden verzonden als ze op de betreffende dag voor 12 uur s'middags zijn besteld en betaald.

Daarna hangt het van de transporteur af, hoe snel de levering bij u aankomt.
PostNL geeft aan dat levering binnen 1 a 2 werkdagen plaatsvindt, binnen Nederland bijna altijd de dag nadat U de tracking info ontvangt. Indicaties voor andere landen zijn: Belgie - 1 a 2 werkdagen, Duitsland - 2 a 3 werkdagen, Andere landen - geen exacte indicatie beschikbaar.

Let op! Wij kunnen geen garanties geven omtrent de levertijden. Wij geven hier via de website en de mails een indicatie van op, die meestal klopt. Echter, op het moment dat wij het pakket afgeven bij PostNL, hebben wij geen invloed meer hierop. De indicaties zijn wel betrouwbaar, maar nooit een garantie.
Hier zijn de links voor tracking van Uw zending:
     
PostNL Track & Trace



Mijn pakketje is verzonden, en nu?

Als uw pakket is verzonden, dan treft u in de mail zowel een link als een code voor tracking van het pakketje aan. Hiermee kunt u precies volgen waar het pakketje is, en een idee krijgen van wanneer het wordt geleverd:
PostNL Track & Trace.



Wordt een bestelling als pakket of in een enveloppe verzonden?

Artikelen die klein genoeg zijn, worden als Brievenbuspakket verzonden. Zoniet, dan als pakket. De formaten en gewichten van alle artikelen zijn bekend in de webshop en de beschikbare opties worden automatisch aangegeven.



Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Nederland

Tarief


Brievenbuspakket *

4.60 euro


Thuisadres

6.80 euro


Enkel Thuisadres **

7.15 euro


Aangetekend **

7.20 euro


Enkel Thuisadres
Aangetekend **

7.30 euro






Land

Tarief


Belgie

10.60 euro


Bulgarije

30.50 euro


Cyprus

32.25 euro


Denemarken

17.00 euro


Duitsland

10.90 euro


Estland

30.20 euro


Finland

22.25 euro


Frankrijk

17.00 euro


Griekenland

32.25 euro


Hongarije

23.50 euro


Ierland

22.10 euro


Italie

18.00 euro


Letland

29.25 euro


Litouwen

29.25 euro


Luxemburg

14.00 euro


Malta

32.50 euro


Monaco

18.00 euro


Oostenrijk

17.00 euro


Polen

23.50 euro


Portugal

21.50 euro


Roemenie

27.50 euro


Slovenie

23.50 euro


Slowakije

20.00 euro


Spanje

19.00 euro


Tsjechie

20.00 euro


Verenigd Koninkrijk

14.25 euro


Zweden

24.00 euro


Prijzen en meer informatie voor andere landen kunt u opvragen
Prices and information for shipment to other countries can also be requested

* Via Brievenbuspakket kunnen wij enkel de volgende artikelen verzenden: Maskers, de meeste 1 Adult Shirt, 1 of 2 van de meeste Kids Shirts, Losse accessoires. De webshopsoftware houdt hier automatisch rekening mee en zal het correcte tarief aanbieden, ook indien een artikel niet geschikt is voor Brievenbuspakket.


** Let op! Enkel Thuisadres, Aangetekend, en Enkel Thuisadres Aangetekend zijn enkel beschikbaar voor Pakketpost, niet voor Brievenbuspost. Als U een van deze optie kiest zal het pakket dus altijd berekend en verzonden worden als pakket.




Mijn land staat niet tussen de te kiezen landen, en nu?

In dat geval plaatst U gewoon een bestelling voa de webshop, selecteert bij verzendoptie "Ophalen in Lelystad" en als betaaloptie "Overboeking Vooraf". Wij zullen dan de verzendkosten berekenen en U een orderbevestiging mailen, waarna U deze kunt betalen. Indien de kosten te hoog uit vallen, kunt U altijd nog de bestelling anuleren. Prijzen en meer informatie voor andere landen kunt u
opvragen
If your country is not available, you can place an order in the webshop, select as a shippingoption Ophalen in Lelystad" and as a paymentoption "Overboeking Vooraf". We will calculate the shippingcost for you and email you an orderconfirmation with shipping included, and then you can make the payment. You can always cancel the order if the shippingcost is too high. Prices and information for shipment to other countries can lso be requested



Weten jullie wanneer een nieuwe reeks uitkomt?

Als die informatie bekend is, dan staat dit op de pagina
Upcoming. Meer informatie dan hier vermeldt staat hebben wij niet. U hoeft ons dus ook niet te mailen om te vragen wanneer een serie gaat binnenkomen. Helaas worden wij telkens overspoelt met deze vraag, Die mails zullen wij dan ook niet meer beantwoorden omdat alle beschikbare informatie al op de site staat. Onze Facebook pagina is ook handig om op de hoogte te blijven van wat er aan zit te komen,



Moet ik een account aanmaken en inloggen?

Nee, dat is niet nodig om een bestelling te plaatsen. U kunt ook zonder account een bestelling plaatsen. Als u een account aanmaakt is het bij volgende bestellingen wel makkelijker om te bestellen. Bovendien kunt u ook een wenslijst bijhouden in uw account waarmee u snel items later aan een bestelling kunt toevoegen, of de wenslijst naar een email adres verzenden.



Houden jullie je aan de wetgeving omtrent cookies?

Natuurlijk houden wij ons daar volledig aan. Volgens de wetgever mogen er zonder toestemming alleen cookies op Uw pc worden geplaatst als dit noodzakelijk is om de webshop te laten functioneren, en dat zijn ook de enige cookies die worden geplaatst. Er wordt verder geen informatie bewaard, of informatie doorgezonden, dan datgene dat Uw zelf ook ziet staan in Uw bestelling.



Hoe werkt het zoeken op de website?

Op onze website kunt u op 2 manieren zoeken:

  • Via het menu aan de linkerkant van het scherm, kunt u eenvoudig via verschillende menu's en submenu's bij alle artikelen uitkomen. De submenu's verschijnen ook nog in het grotere rechterdeel van het scherm. Hier treft u ook vaak nog extra informatie aan, en video's.
  • In het bovenmenu vindt u tevens een zoekfunctie. Hiermee doorzoekt u alle artikelen van de website, zowel de naam, als de uitgebreiddere omschrijving. U kunt hiermee vrij algemeen zoeken: bijvoorbeeld door "John Cena" in te voeren vindt u niet alleen alle actiefiguren maar ook alle kleding van deze superstar. De zoekfunctie gebruikt in feite "EN", waardoor alle ingevoerde woorden in de naam en/of omschrijving moet voorkomen.



Kan ik ook een review achterlaten?

In onze webshop is dit helaas technisch niet mogelijk. Echter kunt U wel reviews bekijken en geven via
Facebook.



Heeft u een nieuwsbrief?

Nee, via onze
Facebook pagina houden wij iedereen altijd op de hoogste van het laatste nieuws.



Mijn wishlist is verdwenen?

Dit kan helaas voorkomen als, wegens een storing, de complete website vervangen moet worden. Bij een normale update van de site, die verschillende malen per week plaatsvindt, blijft de wishlist gewoon behouden. Gelukkig komt een complete vervanging maar zeer zelden voor. Maar omdat de wishlist op de server wordt bewaard, en niet op Uw computer, en ook niet bij onszelf, is er een kans dat dit gebeurt.
Tot op heden is dit gebeurt op : 09-06-2011, 18-04-2012, 29-10-2012, 17-03-2013, 13-12-2015



Is alles op voorraad?

De voorraad in de webshop is actueel. Wij leveren alles direct. Niets moet nog geleverd worden door de leverancier, en wij functioneren ook niet als tussenpersoon voor een leverancier.

Als we items vooraf in de webshop zouden zetten, dan zal dat altijd duidelijk vermeldt staan met "PRE-ORDER" en staat bij de omschrijving van het betreffende artikel wanneer we verwachten dit op voorraad te hebben.



Hebben jullie nog meer?

Nee, alles wat we op voorraad hebben, staat in de online shop.



Is alles nieuw?

Absoluut, nieuw, ongebruikt en in ongeopende verpakking, tenzij er uitdrukkelijk bij vermeldt staat dat het tweedehands is. Kleinere poststukken worden verzonden in bubble-enveloppen. Pakketten worden in kartonnen dozen verzonden waarbij indien nodig opvullingsmateriaal wordt gebruikt om te voorkomen dat het item in de verpakking tijdens het transport kan beschadigen.



Hoe werkt de Combinatiekorting?

Bij sommige artikelen treft U een of meerdere extra artikelen onderaan de pagina aan. Deze artikelen kunt u als combinatie met korting kopen. Hoe werkt dit?
U zet eerst het hoofdartikel in het winkelmandje. Dan klikt U op de link van het extra artikel onderaan, en plaatst ook dit in het winkelmandje. De combinatie wordt automatisch herkent, en de korting wordt in het winkelmandje berekent.



Hoe werken de cadeaubonnen/kortingsbonnen?

Via onze webshop kunt u cadeaubonnen aanschaffen, en bij speciale acties kortingsbonnen verkrijgen. De cadeaubonnen zijn verkrijgbaar in verschillende waarden, en kortingsbonnen varschillen in waarde afhankelijk van de actie.

De bonnen worden standaard verstrekt als digitale bon. U heeft de optie om een papieren bon te selecteren bij aankoop. U ontvangt een speciale code via email op het emailadres dat bij de bestelling is opgegeven. Deze code kan bij een bestelling in de webshop worden opgegeven. De bestelling waarbij de code wordt gebruikt mag natuurlijk op een andere naam en met een ander email-adres worden gedaan. De cadeaubon kan dus ook zonder probleem aan iemand worden gegeven. Houdt er wel rekening mee dat de code maar 1 maal wordt verstrekt, en maar 1 maal kan worden ingevuld, zonder uitzonderingen.

De voorwaarden die aan de bonnen zijn verbonden zijn als volgt:

  • De code is slechts 1 maal bruikbaar en enkel en alleen in de webshop.
  • De code is 1 jaar geldig vanaf de datum van uitgifte. In de mail staat deze datum vermeldt.
  • De code wordt slechts eenmalig verstrekt om fraude door derden te voorkomen. Bewaar de code dus goed.
  • Er wordt geen restitutie verstrekt indien de waarde van de bestelling (exclusief verzendkosten) minder is dan de waarde van de cadeaubon.
  • Vanwege technische beperkingen kan er slechts 1 kortingsbon per bestelling worden ingevuld. Daarom kunnen wij op verzoek meerdere kortingsbonnen samenvoegen tot 1 code, zodat ze in 1 bestelling gebruikt kunnen worden.
  • Speciale voorwaarden omtrent kortingsbonnen van speciale actie's, staan altijd in de email met de code vermeldt.
  • Als de code eenmaal gebruikt is bij een geheel online afgehandelde bestelling, is de code verder onbruikbaar.
Voor de ontvangst van een cadeaubon, hoeven geen verzendkosten betaald te worden. Bij aankoop van enkel en alleen een cadeaubon, kunt U kiezen voor "Ophalen in Lelystad" als verzendoptie. Indien U ook fysieke artikelen bij dezelfde bestelling aankoopt, is dit natuurlijk niet de correcte optie.



Hoe werkt het met het cadeaupapier?

U kunt u bestelling keurig door ons laten inpakken. Het artikel wordt keurig van het door u gekozen thema-papier voorzien. Omdat het daarna nog als pakket moet worden verzonden, worden de ingepakte artikelen niet van een strik o.i.d. voorzien omdat deze tijdens het transport de gehele cadeauverpakking zou kunnen beschadigen.

Als u cadeaupapier meebestelt dan kunt u kiezen uit enkele verschillende thema-papieren.

Als u 1 maal cadeaupapier kiest, zal 1 maal worden ingepakt. Dit wil dus zeggen dat als u meerdere artikelen koopt en slechts 1 maal cadeaupapier, dan wordt de gehele bestelling als 1 groot cadeau ingepakt. Wilt u meerdere artikelen apart ingepakt hebben, bestel dan ook meerdere stuks cadeaupapier. Dus voor 3 artikelen, bestelt u 3 maal cadeaupapier mee.

Als er alleen een bepaald artikel dient te worden ingepakt, vermeldt dit duidelijk bij de Opmerking in het afhandelingsproces. Ook als u verschillende cadeaupapieren meebestelt, vermeldt dan bij de Opmerking welk artikel in welk cadeaupapier moet worden ingepakt.

Let Op: De bij de artikelregel getoonde afbeelding vertoont niet het gebruikte papier of inpakmethode. Het is slechts een voorbeeld.



Waarom zijn soms figuren van dezelfde reeks niet hetzelfde geprijsd?

Bij WWE figuren kan dit helaas regelmatig voorkomen. Het kan zijn dat figuren van reeks 1 duurder of goedkoper zijn dan reeks 2, en soms kunnen deze prijsverschillen zelfs voorkomen in een zelfde reeks. Dit komt door de wisselende valuta prijzen van zowel de Amerikaanse Dollar als de Engelse Pond. Omdat deze figuren altijd vanuit de V.S. komen, en soms via Engeland ons land bereiken, is de inkoopprijs van de ene naar de andere week niet hetzelfde. Soms valt dit in ons voordeel uit, en zakt de verkoopprijs, en soms is het in ons nadeel en stijgt de prijs. En soms verhoogt Mattel gewoon de inkoopprijs, wat de verkoopprijs doet stijgen.



Kan ik eerdere Mattel WWE figuren nog nabestellen?

Nabestellen is heel moeilijk. Bij de release van een nieuwe reeks van Mattel WWE worden de reeksen gewoon in dozen geleverd met exemplaren van alle figuren. Vrij kort hierna zijn de reeksen al niet meer in z'n geheel te bestellen. Daarom kunnen wij niet meer spreken van nabestellen. Sommige figuren zijn dan nog verkrijgbaar via andere kanalen, en sommigen niet. Helaas betekent dit ook meestal een hogere prijs (vraag en aanbod).



Kan ik een pre-order voor Mattel WWE figuren plaatsen?

Dat is mogelijk zodra de Pre-Orders op de site komen te staan. Via onze
Facebook pagina houden wij U altijd hierover op de hoogte.



Kan ik een pre-order voor WWE Replica Belts plaatsen?

Helaas niet meer. Mattel heeft de export van Replica Belts in de VS aangepakt en deze mogen niet meer als groothandelartikel verkocht worden. Wij zouden ze dus moeten kopen aan de normale winkelprijzen. Met verzendkosten, importbelasting en onze marge, zouden ze helaas veel te duur worden, zomaar 100 tot 200 euro boven de Amerikaanse WInkelprijs.



Wat voor accessoires zijn de losse WWE accessoires?

De WWE Losse accessoires zijn niet van Mattel of Jakks. Al deze artikelen zijn imitatie artikelen. Originele accessoires van Mattel en Jakks zijn nooit los uitgebracht, enkel als extraatje bij de figuren. Daarom zijn er zo weinig in omloop, dat deze zelden tot nooit los verkrijgbaar zijn.

De kwaliteit van deze artikelen is niet hetzelfde als originele accessoires van Mattel of Jakks. Op deze artikelen zit dan ook geen garantie.

Ze zijn geschikt voor alle standaard formaat Wrestling Action Figures van zowel Jakks als Mattel, als ook andere merken. Ze zijn niet geschikt voor de Rumblers en Power Slammers.



Is de kleding echt van de WWE of namaak?

Alle kledingsstukken die wij verkopen zijn echt en officieel. We verkopen geen namaakkleding van de WWE. Echter zijn er 2 soorten offiieele WWE kleding, die van de WWE zelf, en die onder licentie van de WWE.
Onder Licentie van de WWE, dat wil zeggen dat de WWE de kleding niet zelf maakt, maar dat een kledingfabrikant het recht heeft gekocht om kleding van de WWE te maken. Alle stoffen en opdrukken moeten dan ook altijd door de WWE worden goedgekeurd. De fabricage en verkoop loopt echter niet via de WWE.
WWE's eigen kleding, wordt volledig in beheer van de WWE verkocht en geproduceerd. Dit zijn bijvoorbeeld de shirts die bij de WWE stand bij live events worden verkocht, en via de WWE Shop.
Beiden soorten zijn dus helemaal officieel en legaal. Bij een aankoop bij MrBully koopt U dus altijd officieele artikelen en nooit namaak.
Wij voeren beiden soorten kleding, en we vermelden ook bij de omschrijving of het een licentie item is. Hoe kun je verder herkennen of het van de WWE zelf is of onder licentie? Eigenlijk alleen aan de prijs, want de WWE kleding is meestal al gauw 35% duurder dan de gelicenseerde shirts.



Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u die altijd


3 uit de Top 10 Populairste Artikelen van de afgelopen maand!